فروش عمده ظروف آرکوپال ارزان قیمت

در این مقاله قصد داریم درباره فروش عمده ظروف آرکوپال و قابلمه گرانیتی هفت پارچه نکیسا ارزان قیمت مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

آرکوپال چیست؟
شیشه اپال به انگلیسی: و یا آرکوپال (در ایران ) ماده‌ای است بین چینی و شیشه که از آن ظرف مانند کاسه و پشقاب می‌سازند. علت کدر بودن این نوع شیشه، غالباً بروز پدیده جدایش فازی در مقیاس میکروسکوپی است.

این پدیده باعث انکسار نور و در نتیجه کدر شدن شیشه می‌شود.

در برخی از انواع شیشه اپال، به دام افتادن حباب‌های ریز گازی در شیشه باعث کدر شدن می‌شود.

این دسته از شیشه‌های اپال، «اپال حباب‌دار» نامیده می‌شوند .
ظروف آرکوپال معمولاً نشکن بوده، در برابر حرارت مقاوم است، از چینی سبک‌تر و به مراتب نازک‌تر است . ظروف اوپال بر خلاف ظروف چینی در میهمانی‌ها و مراسم رسمی استفاده نمی‌شوند.

این ظروف از نظر بهداشتی کاملا سالم بوده و برای سلامتی انسان مضر نیستند. از نظر درخشندگی، ظروف چینی برتری خاصی نسبت به ظروف اوپال دارند، اما با توجه به تکنولوژی بکار رفته در ساخت ظروف اوپال، طرح ها و اشکال متنوع تری در این ظروف به چشم میخورد. این امر باعث داغتر بودن بازار اوپال در مقایسه با چینی است.
ظروف آرکوپال چه جنسی دارند؟
این ظروف را با ماده‌ای به نام اوپال تهیه می‌کنند که ویژگی‌های بهداشتی و ظاهری شیشه و چینی را دارد. از شیشه زیباتر و نشکن‌تر و از چینی سبک‌تر و نازک‌تر است.
ظروف تحت عملیات حرارتی «آنیل» قرار گرفته و مقاومت بیشتری در برابر حرارت کسب می‌کنند؛ بنابراین بیشتر این نوع از ظروف را می‌توان در ماکروفر قرار داد.

اگر قصد تجارت قابلمه گرانیتی دسینی 10 پارچه ایتالیا را دارید می توانید با خرید عمده و جزئی و با قیمت کمتر از ما سود بیشتری را بدست آورید.

جهت خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: آقای مهدوی

شماره تماس: 09195408763

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما