مرکز فروش سرویس آرکوپال گرد صادراتی

مرکز فروش سرویس آرکوپال گرد صادراتی را می توانید تنها در نمایندگی های اصلی کارخانجات تولیدکننده بیابید. سرویس آرکوپال گرد از فاخر ترین سرویس های ظروف غذاخوری است.

اولین خط ظروف ساخته شده توسط ARC International، تولید کننده فرانسوی محصولات خانگی بود. این خط که اکنون دیگر متوقف شده است، از دوام، کیفیت و مقاومت برتر برخوردار بود. ما جزو فروشندگان اصلی سرویس آرکوپال گرد صادراتی هستیم.

امروزه این محصول در همه جای جهان با کیفیت های متنوع تولید می گردد که به ویژه در ایران با وجود فناوری های جدید هر روز گسترش می یابد.

 

مشخصات سرویس آرکوپال سفید ساده گرد

سرویس آرکوپال سفید ساده گرد به دلیل سبکی، استحکام و سهولت استفاده، جزو ظروف غذاخوری محبوب و پرطرفدار به شمار می آید.

از مشخصات اصلی آن نازک بودن و تقریباً نیمی از ضخامت ظروف چینی معمولی است. این ظروف به دلیل مواد بکار گرفته در آن، در مقابل حرارت ماکروفر نیز مقاوم است.
حتی اگر آرکوپال شکسته شود، به قطعات کوچک تبدیل شده و مانند سایر ظروف غذاخوری خرد نمی شود.

این ماده محکم، غیر متخلخل و با مقاومت بالا در برابر مایکروویو و ماشین ظرفشویی است. کارد و چنگال با دسته آرکوپال نیز به دلیل استحکامی که دارد و از طریق فرآیند های منحصر به فردی ساخته می شود، بسیار محبوب است.
تمام این خصوصیات استفاده از این مواد را برای وسایل خانگی مانند ظروف آرکوپال تحمیل می کند، زیرا به ویژه برای استفاده در مایکروویو مناسب است، می توان از آن در فریزر استفاده کرد و همچنین در ماشین ظرفشویی قرار داد.
فرایند ساخت ظروف آرکوپال که دارای چندین مرحله است منجر به ایجاد چندین لایه از همان شیشه می شود، از این طریق پایه هر قطعه تقویت می شود، این امر به از بین بردن تمام نقاط تنش درون ورق شیشه کمک می کند بنابراین به شوک، گرما و تغییرات شدید دما بسیار مقاوم می شود.

 

قیمت انواع سرویس آرکوپال صادراتی

قیمت انواع سرویس آرکوپال صادراتی در مراکز مختلف، متفاوت است. ما در طی سالیان متمادی در زمینه فروش انواع سرویس آرکوپال صادراتی فعالیت می نمائیم. ما بهترین قیمت انواع سرویس آرکوپال را ارائه می دهیم.

ظروف آرکوپال پنج برابر ظروف چینی قوی تر هستند و ضخامت قطعات آن نیمی از ظروف چینی است، بنابراین فضای کمتری را در کابینت اشغال می کند. با توجه به نوع مواد و قالب های مختلف در سرویس آرکوپال، تقاضا برای خرید آن بسیار بیشتر شده است.

این جنب و جوش در خرید ظروف، فقط شامل ظروف چینی و ظروف آرکوپال نمی شود. بلکه خرید ظروف غذاخوری بلور و کریستال نیز هواداران خاص خود را دارد.

سرویس آرکوپال گرد گل صورتی، یکی دیگر از ظروف غذاخوری مورد پسندی است که این مرکز چندین بار آن را به کشورهای مختلف صادر کرده است به طوریکه هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور مشتریان خود را دارد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، می توانید با همکاران ما در واحد فروش ارتباط بگیرید تا از موجودی و قیمت این محصولات مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما