جدیدترین مدل ظروف سرامیکی پذیرایی

جدیدترین مدل قابلمه گرانیتی 10 پارچه را از ما بخواهید.

امروزه سلامت در تغذیه و همچنین میزان آرامش و هیجان به هنگام صرف غذا، جزء مباحث داغ در میان پژوهشگران و افراد مختلف جامعه است.

شاید شما نیز جز افرادی هستید که اشتها و میل زیادی به غذا خوردن داشته به طوریکه با سرعت غذاخورده و دارای اضافه وزن می باشید.

همه ما به خوبی می دانیم که رژیم و یا ورزش کردن خود  به تنهایی نمی تواند در کاهش وزن ما کمکی کرده باشد.

خیلی از افراد برای رسیدن به وزن دلخواه خود علاوه بر برنامه های غذایی و ورزش کردن از دمنوش های گیاهی و طبیعی برای سرعت بخشیدن به این موضوع استفاده می کنند ولی باز هم با دیدن غذا بر سر سفره به راحتی نمی توانند میزان خوردن و اشتها خود را کنترل کنند.

  شاید این نکاتی که امروز به اطلاع شما عزیزان می رسانیم برایتان جالب بوده و بتواند شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کند.


یکی از روش های مهم ، اصولی و تاثیر گذار برای کم کردن و کنترل اشتها استفاده از ظروف رنگی می باشد.

پژوهش ها نشان می دهد که برخی از رنگ های ظروف غذا خوری ناخواسته اشتها را افزایش داده و برخی مانع از خوردن بیش از حد می شوند.

این موضوع حتی در مورد مکانی که در آن جا غذا خورده می شود نیز صادق است.
رنگ آبی از دسته رنگ های سرد و آرام بخش می باشد که افراد با دیدن این رنگ احساس آرامش کرده و حرکات و رفتار او آهسته می شود.

این موضوع درمورد خوردن غذا نیز برقرار است . اگر قصد دارید از ظروف آبی رنگ در میزهای ناهار خوری یا حتی ظروفی که در آن روزانه برای صرف غذا استفاده می کنید، بکار بگیری، یقین داشته باشید که آرامش خاصی را در خود و مهمان ها خواهید یافت که این امر باعث خواهد شد فرد تشویق به آهسته خوردن غذا شود.

رنگ قرمز از جمله رنگ هایی است باعث ایجاد شور و هیجان ، بالا بردن فعالیت بدن ، راحت هضم شدن غذا ، نیرو بخشی و احساس گرسنگی می شود.

معمولا با دیدن این رنگ حین خوردن غذا تمایل به خوردن بیش تر شده و سرعت خوردن غذا نیز بالا می رود.

بنابراین از این ظروف قابلمه استیل طرح دار می توان برای کودکانی که خیلی تمایلی برای غذا خوردن نداشته و یا حتی بیمارانی که دچار سوء تغذیه بوده و حتی سالمندان استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما