خرید اینترنتی سرویس ظرف آرکوپال 6 نفره

اپال،که در ایران آرکوپال نامیده می شود ماده ای است که جنس آن بین چینی و شیشه است، در حالیکه از چینی سبک تر و نازکتراست این ظروف در برابر حرارت مقاوم اند و می توان آنها را به راحتی در ماکروفر و ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

همچنین این ظروف معمولا نشکن می باشند و در برابر ضربه نسبتا مقاوم است

خرید اینترنتی قابلمه گرانیتی دسینی 10 پارچه ایتالیا را میتوان از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی و یا بازار یاب هایی که در این زمینه فعالیت میکنند انجام داد.

خرید اینترنتی سرویس ظرف آرکوپال 12 نفره

خرید سرویس ظرف آرکوپال در مدل های بسیار شیک

خرید سرویس ظرف آرکوپال در مدل های بسیار شیکامرزه خرید سرویس ظرف آرکوپال از اهمیت ویژه ای برخوردار است هرچند این ظروف بر خلاف ظروف چینی در مهمانی ها و مراسم های رسمی مورد استفاده قرار نمیگیرند اما در هر خانه ای نمونه ای از سرویس های آرکوپال به چشم میخورد.جنس این ظروف همانطور که گفته شد چیزی بین چینی و شیشه است که از آن ظروف غذاخوری مانند کاسه و بشقاب میسازند.این ظروف کاملا بهداشتی بوده به سلامت انسان لطمه ای وارد نمیکند.

در بازار لوازم آشپرخانه مارک ها و مدل های زیادی از ظروف آرکوپال را می توان یافت.امروزه حتی کشور خودمان ایران نیز یکی از تولید کنندگان ظروف آرکوپال است.از جمله تولید کنندگان این ظروف  می توان به کشور های فرانسه ،اسپانیا،امارات،ایران و چین اشاره کرد.

فروش سرویس ظرف آرکوپال با رنگ بندی متنوع

فروش سرویس ظرف آرکوپال با رنگ بندی متنوعامروزه  خرید و فروش سرویس آرکوپال که به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ و خصوصیات دیگر که به آن اشاره شد طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است،کار چندان سختی نیست و به روش های متفاوتی به فروش میرسد.

انواع مختلف قابلمه گرانیتی هفت پارچه نکیسا با رنگبندی های مختلف را می توان در فروشگاه های واقع در شهرستان ها و شهر های سراسر ایران یافت و در این حال فروشگاه های اینترنتی،کار را برای خریداران و علاقه مندان این سرویس ها آسان تر کرده است.

نمایندگی سرویس آرکوپال در شهر های مختلف ایران آماده ی خدمت رسانی به علاقه مندان به این ظروف میباشند.

نمایندگی توزیع و پخش سرویس ظرف آرکوپال 6 نفره ایرانی

نمایندگی توزیع و پخش سرویس ظرف آرکوپال 12 نفره ایرانینام تجاری MP مخصوص سرویس های opal است که ترکیبی از خمیر چینی و مایع شیشه ای است که نوع خاصی از پیرکس را ایجاد میکنید که این محصول را می توان فقط با نام تجاری MP brand در ایران تهیه کرد.

سرویس ظرف آرکوپال مقصود نیز که یکی از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان این ظروف هستند در بین مردم باب شده است.گروه کارخانجات مقصود متشکل از 23 شرکت تولیدی،صادراتی و علمی بوده و حدود 3000 فرصت شغلی مستقیم و پایدار ایجاد نموده است.این گروه در زمینه ی تولیدسرویس ظرف آرکوپال نیز فعالیت دارد.در حال حاضر محصولات اصلی این گروه به ۱۲کشور آسیایی،اروپایی و آمریکای جنوبی صادر میگردد.صادر کننده های نمونه در سال های ۹۵و۹۶،واحد نمونه صادراتی صنایع کوچک و متوسط کشورب در سال ۹۶ و…از افتخارات این گروه میباشد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما